Sunday, January 29, 2012

SD2 SESUAI BAGI ANDA YANG INGIN BERDIET TANPA MENGELUARKAN KOS YANG BESAR - 0193889570

Tahukah kenapa produk SD2 tidak menggunakan testimoni2 seperti celebriti terkenal untuk memasarkan produk kami.Kami hanya menggunakan testimoni2 dari pengguna Sd2 itu sendiri kerana kebanyakan dari mereka adalah dari berat kategori "over weight & obesiti ke atas" nak tahu kenapa memilih SD2.Yang menjadi faktor utama adalah kos,selamat dan tidak memudaratkan diri.

Kalau dikira dalam strategi marketing konvensional (seperti beli barang di iklan di TV atau apa2 media).Setiap barang yang kita beli kita kena cover kos barang @ perkhidmatan sebelum kita gunakan.

Tetapi dengan SD2 kita tidak perlu membayar  kesemua kos tersebut kerana syarikat New Image tak perlu membayar testimoni2 seperti celebriti kerana testimoni2 tersebut adalah pengguna asalnya,dan apabila bila usaha mereka membuahkan hasil,secara automatik mereka terdorong sendiri untuk mempromote sd2 kepada rakan, keluarga & orang ramai, dari situ mereka boleh menjana pendapatan dari hasil promosi sd2. Sangat berbaloi kan.

Dibandingkan jika anda menggunakan produk XXXXX yang modelnya yang sudah sedia asal bergaya & cantik seperti celebriti2 terkenal, jadi kita terpaksa membayar kos beribu2 ringgit untuk nak hilang cuma beberapa kg je dr badan kita.


Tetapi dengan sd2, anda tidak perlu keluarkan wang jika hendak hilang 20kg dalam masa sebulan.
Jadi fikirkan nilai duit yang anda keluarkan adakah berbaloi dengan hasil yang anda dapat.


MAKA PILIHLAH SD2 HARI INI JUGAK!!