Sunday, September 9, 2012

Testimoni Kejayaan Diet ALSD2

1. Nor 'Aisy
Alhamdulillah. Ternyata dalam seminggu lebih saya berjaya turunkan berat badan seperti gambar ke-3 tu. Saya sangat berpuas hati sebab walaupun saya kurang 5kg sahaja, tapi bayangkan hanya amik masa seminggu lebih dan ukur lilit saya banyak sangat susut, tak ade pun masalah geleber nih. Sekarang keyakinan diri makin hari makin bertambah. Bersyukur sangat. Terima kasih ALSDII!! Kini saya makin yakin untuk menjadi pengedar sah produk ALPHA LIPID SDII.


2. Alhamdulillah. Sebulan berdiet ALPHALIPID SD2, Eisya Damia telah berjaya menurunkan 12kg. sungguh teruja.


3. Onex Mahawangsa telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 8kg dengan ALSD2. Terbaek.


4. Assalamualaikum, saya turun 10kg dengan 2tin setengah SD2. sekarang meneruskan diet nak turunkan 14kg lagi:)


5. Nenie Alysha berjaya turunkan 5kg dalam seminggu sahaja. Cayalah penangan ALSD2.


Kepada yang masih ragu-ragu dengan formula diet TANPA BERLAPAR ALSD2 ini..jom dapatkan penerangan yang lebih terperinci dengan menghubungi saya atau like facebook page saya di http://www.facebook.com/ilyanaslimdiet2

Pada yang telah berjaya dengan ALSD2, tahniah. Go Gorgeous.